آرایشی و زیبایی

تستر عطر و ادکلن اورجینال چیست؟ فرق تستر عطر اصلی و تقلبی چیست؟

تستر عطر یا ادکلن و خرید تستر عطر اورجینال و نحوه تشخیص تستر اصلی از تقلبی از آن دسته موضوعاتی است که همواره هنگام خرید عطر در مورد آن سوالات زیادی بوده است و خیلی ها در مورد آن اطلاعاتی ندارند و ممکن است در هنگام خرید تستر عطر دچار مشکل شوند و متاسفانه دیده ام که مطالب نادرستی توسط برخی سایتها و برخی افراد غیر متخصص در این مورد نوشته شده که غیر تخصصی و نادرست است. در این مقاله سعی دارم این سوالات را پاسخ دهم:

اگر به فروشگاه‌های عطر سری بزنید فروشنده‌های عطر ادعا خواهند کرد که تستر عطر هیچ تفاوتی با اصل برند آن ندارد و حتی کسانی که از تسترها استفاده کرده‌اند ادعا می‌کنند دوام آن نسبت به عطرهای معمولی بیشتر است. اما این ادعاها تا چه اندازه درست است؟

اگر اهل خرید عطر باشید حتما با سمپل‌های کوچک عطر که در کنار عطرهای اصلی عرضه می‌شوند آشنایی دارید، اما این سمپل‌ها یا نمونه های عطر تفاوت زیادی با تستر عطر دارد. سمپل در حجم‌های بسیار کوچک و معمولا در سایز ۱و ۱.۵ و ۲ میلی‌لیتر عرضه می‌شود. مثلا اگر شما از فروشگاه معتبری یک عطر شانل تهیه کنید در کنار آن فروشنده یک سمپل از عطر دولچه گابانا نیز در پاکت خرید شما قرار می‌دهد تا آن را هم امتحان کنید و در صورت تمایل نمونه کامل آن را خریداری کنید. این سمپل‌ها حاوی رایحه عطر اصلی هستند اما برای فروش تهیه نمی‌شوند و هدف از آن‌ها تبلیغات برای محصولات جدید است. با در نظر گرفتن این ویژگی‌ها می‌توان تفاوت سمپل و تستر را کاملا مشخص کرد، تستر در حجم‌های بالا عرضه می‌شود و هدف آن مشتریان نیستند بلکه این توزیع کنندگان و فروشندگان عطر هستند آن‌ها را به رایگان دریافت می‌کنند ( و با قیمت‌های مشخصی به مشتریان می‌فروشند) ولی هدف سمپلها مشتریان نهایی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + بیست =